Heeelg!

Gud så jag längtat efter denna helg, som tyvärr kommer gå åt till en del plugg, men det känns okej ändå. I morgon ska jag ta sovmorgon, inte ställa någon klocka, fint som faaasen!

I dag har jag sovit lite för länge, snoozade alldeles för länge och tröttnade till slut och stängde av alarmet och somnade om på riktigt, mycket dumt av mig! Men lite plugg blev det ändå, Hanna kom och vi tragglade lite av det vi inte förstått helt och hållet. Sen bar det iväg till Smedjebacken för lite träning. skönt som tusan! Har faktiskt tränat varje dag den här veckan, änt jag duktig så säg? Är nöjd med mig själv, och känner verkligen hur mycket endorfiner som befrias när jag tränar. Blir på så sjukt bra humör :) Är glad att Hanna finns där och peppar mig också, eftersom hon också vill träna, skitbra! :) Sen åkte jag hem och åt och duschade, och så åkte jag och plockade upp Hanna och Hilton och vi åkte till Matilda på kaffe och småprat. Riktigt skön fredag måste jag säga :)
Och nu ligger jag i sängen och ska snart ge datorn en godnatt puss och kram och mysa in mig i täcket. Tänker sova sött som tusan, så det så :)
Måste spela lite gitarr i morgon också, har inte riktigt haft tid för den :( Har mest matte i huvudet. Inte kul. INTE kuuul! Men snart är det också ett minne blott hoppas jag :) 5 veckor kvar nu, har kommit halvvägs i alla fall, det är ju alltid nått :)

Melissa Horn, hur bra är inte hon?! Helt fantastiskt wonderful är hon! I like her music alot. Jag kan inte skilja på är favoriten just nu, och Vår sista dans är fortfarande med på min topplista :)

Nej, nu ska jag skalla kudden och bara njuuuta. Somna ifrån denna jäkla uppsvälldhets känslan, förbenade kvinnorkropp säger jag just nu! Ibland är det inget vidare att vara av den kvinnliga könet, men det är smällar man får ta :p (Lite väl brutalt ärlig kanske? Äh, man ska inte vara så känslig;) )

Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är väldigt duktig du malin så du förtjänar faktiskt en låååång sovmorgon =)

2010-02-20 @ 08:47:07
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0