Hej hopp!

Nu är det kväller och jag har, tro det eller ej, krupit ner under täcket. Så nu ligger jag här med datorn på magen, för jag kan inte låta bli en sista kik överallt. Och framför allt kände jag att jag behövde uppdatera bloggen :) Har egentligen inte överdrivet mycket att skriva om, men det brukar alltid lösa sig när jag väl börjat knappra :)

Dagen har spenderats med Hanna, mycket trevligt :) Vi skulle tokplugga, kolla föreläsningar och förbereda en uppgift inför fredagens seminarium. Och visst vi kollade på en föreläsning, den varade i 1,5 timme, men det tog oss ca 2,5 timme att titta på den för den var verkligen helt värdelös! Maken till oinspirerande människa har jag sällan varit med om. Fick lite lätt ont i magen under tiden, och när vi kikade på uppgiften ökade magontet och jag ville mest bara sjunka genom jorden och bara avlida en skvätt! Jag är rätt trött på denna kurs! Bara namnet är ju sjukt trist, matematisk begreppsbilning. Sounds like a bag of fun, huh? Men icke! Hujeda mig vad drygt det är. Mattesnille är inte direkt mitt mellannamn. Men vi ska väl klara det här på något vis, eller hur flikor? Det är väl tur att jag har Hanna och Jämpers, klippor är vad ni är :)
Måste bara säga att lilla Ella är så himla söt och charmig, blir glad bara jag ser jäntan :) Det har ni gjort bra Hanna och Marcus ;)

Och förkylningen då? Jaa, vad ska vi säga om den? Till den säger jag: far dit pepparn växer! Men den lyssnar minsann inte.. Mår en aning bättre idag, men fram mot kvällen när jag börjar bli trött så tar den chansen att göra mig ännu mer utmattad. Inte så konstigt, då har jag inga krafter att kämpa emot den riktigt. Nästäppan är kvar. Men thank god for nosespray! I like it alot i dessa förkylningstider. Men, jag ska väl egentligen inte klaga så värstans mycket, det finns dom som har det bra mycket värre. Fast jag är bra på att gnälla så jag klagar ändå :p

Kul blogginlägg jag skriver. Eller? Lite respons vore trevligt tycker jag :)
Nu ska jag nog snart slå igen mina grön/blå med en brun fläck i ena. Hah, inte lätt att ha en sådan rejäl blandning i ögonen inte ;) Men, är det något jag gillar med just mig så är det mina ögon, dom kan jag gott och väl få skryta lite om såhär på kvällskvisten :p

Godnatt, sov gott och dröm sött! Och till er som läser detta i morgon, hoppas natten varit bra :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0