It´s a new day

Japp, en ny dag, nya utmaningar och nya tag! Oj oj så hurtigt och bra det där lät va? Dagens utmaning är (som vanligt) matten och pluggandet till seminarium och redovisning i morgon. Woho? Nooo, it´s not a halleluja moment! Men det är nödvändigt ont så det ska göras. Jag och Hanna tänkte styra kosan mot Jenny och hennes mansion senare för att plugga. Jämpers har böcker som inte vi har, och vi har böcker (bok) som inte hon har.

Har lunchat med min andra Jenny idag, mycket trevligt :) Blev en massa diskussioner om hur man kör bil över lunchen och jag kände mig nästan gammal när jag sa att min körkort fyller 4 år snart. 4 år?! Vart fasen har dom åren tagit vägen? Booorta! Det är väl tur att jag är en mästare på att köra bil i alla fall ;) Och jag är glad att jag tog körkortet under vintern faktiskt, då kunde jag en del om vinterväglaget redan innan plastbiten låg i mina händer :) Hatar dock att köra bil på vintern för det spelar fasen ingen roll hur säker du än är i trafiken, för det kan gå och skogen ändå, bokstavligt talat ibland faktiskt! Och Jenny, det här fixar du, det vet jag :)

Morgonen spenderades hos Hanna och med studiegruppen över datorn, diskuterande över uppgifter, lite småredovisningar och så där. Jag gillar min grupp, härliga bruttor :)

Oh yes, mår mycket mycket bättre idag! Har till och med satt på mig ett ansikte och fixat mitt hår idag, hör och häpna! Det blir lätt så att man går runt i mysbrallor, håret på ända och inget smink när man läser på distans. Man måste ju inte visa sig mer än nödvändigt för folk! Och dom som jag träffar på när ser ut som en smärre fågelskrämma får helt enkelt stå ut ;) men idag har jag piffat till mig och känner mig fresh för första gången på ett par dagar sådär :p

Nej, nu ska jag nog slänga ner mig i soffan och njuta av någon timme till i friheten från plugget ;) Ska nog drömma mig bort lite också. Jag vet exakt vart jag ska drömma mig någonstans för jag vet vad jag vill ha ;) Höhö.

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0