It´s been a good day

Åh, vad bra den här dagen har varit! Har spenderat den med människor som är helt underbara :) Började med att åka till Lina, Glenn och Mindie, men Glenn var bara hemma på lunch så jag Lina och Mindie hade lite ensam tid. Passade på att leka och mysa med Mindie en hel del, sen knatade vi ner till Emelie, Melina och Sebastian, mycket mycket trevligt! Där fikade vi, kaffe och kladdkaka bjöds det på av flickorna (gott som synden) blev lite bus med Melina också, och massa härligt småprat. Trivs där på Valhallavägen måste jag erkänna, härliga människor som bor i just det hus jag brukar besöka :) Sara dök också upp efter ett tag, och till slut var vi toktrötta allihopa, vi  var mer eller mindre utslagna i soffor och på golv :p
Sen åkte jag till Erika, Magnus och Felix. Felix den token var blyg för sin faster så han grät när jag höll honom, men sakta men säkert vann jag över honom igen och han charmade sin faster totalt med sina leenden och jag tror nog att jag lyckades charma honom lite också med tanke på att han till slut somnade i min famn :) Blev bjuden på god mat också, bacongratäng (mumma) och en stund efter det blev det kaffe och annat gott (återigen syndigt gott) :) Hade mycket svårt att slita mig från Felix, men tog i från tårna och till slut rullade jag ut mot Källbotten för att träffa Jenny :) Kom inte dit förns vid halv åtta och var halvt slut redan då, så det blev tyvärr lite av en blixtvisit, men fick träffa gullJenny en sväng i alla fall :)

Så idag har jag haft en liten påhälsningturné, men har ändå inte hunnit med alla! Men jag rullar nog ut på turné snart igen. Påbörjade den igår och då var jag till min Skorpan och hennes Patrik först, fast jag och skorpan satt mest i köket och pratade massa strunt och jag bara njöt av hennes sällskap :) Efter det rullade jag vidare till Camilla för filmmys med henne och Jämpers. Fame (den gamla versionen) var kvällens filmval och den var helt okej, men slutet var bland det sämsta jag varit med om, blev rentav lite upprörd haha!

Dessa 2 dagar har verkligen varit kanon, älskar att umgås med mina nära och kära! Och i helgen ska jag bege mig till Tomas, Angelica, Emilia och Eliaz och mysa med skruttungarna :) Faster får ju nästan abstinens när det går så långt mellan gångerna jag träffat dom!

Känner att jag haft alldeles för lite tid att ägna åt mina nära och kära på sistone, men matten kör slut på mig totalt! Så efter denna kurs kan det förhoppningsvis bli ändring på detta. Då blir ni inte av med mig :p

Men vill säga TACK till alla som gjort dagarna så bra, all kärlek till er! Och tack på förhand till er andra som också kommer förgylla min vardag (fast det gör ni bara genom att ni finns) . <3

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0