It´s been i good good day

Dagen idag började med ett mycket glädjande besked, kvart över sju kom ännu en liten Söderlunds - pojke till världen :) Så numer är jag en mycket stolt sjubarns faster, som jag kallar det :p Tyvärr var jag inte på hemmaplan när det hela skulle inträffa, när dom skulle åka in, för då låg jag och sov i Skeppmora haha! Men när jag kom hem på eftermiddagen var två stolta nyblivna storasystrar hemma i Goatlive och det blev en hel del mys :) Så ett stort grattis till min bror Andreas och hans Frida, Sara och Emmie som ökat på familjen lite :) Inget namn på krabaten än, men det kommer ju det också! Extra stolt blev jag då en av mina andra bröder (har ju tre ) Tomas skickade ett litet klipp på skrutten Eliaz som knatar lite, han är så duktig! :)

Igår hade jag och Jämpers lite myskväll med onyttig mat och onyttigt godis, mycket trevligt! Och idag bar det av till Kupolia med Jämpers, Johanna och MadMad, nästan alla Erikssons-systrarna! Doppresentjakt stod på schemat, men det blev en del annat än bara det och efter många om och med så hittade vi en bra present (enligt oss i alla fall :p ) Men är nöjd med dagen :)

I morgon bär det av på dop, men innan ska jag avverka lite kaffe hos Skorpan :)
Är ju Celines dag imorgon då hon ska få lite vatten på knoppen :) Ser fram emot det, gillar verkligen dop, det är så fint tycker jag :)

Nej, nu ska jag tvätta bort ansiktet, och jag kan verkligen det för jag har äntligen haft råd att köpa sminkbortagningsgrejer :) Men vi hörs säkert i morgon!

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0