Jahaja..

Vad ska man säga? Rätt bra fråga tycker jag... Det snurrar en hel del.
Matte, vad är det bra för? Det är ju pinsamt att behöva erkänna att jag har för få hjärnceller för att kunna klara av det. Huvudet dunkar efter mina försök i dag. Fasen vad svårt det är! Men jag måste försöka vara positiv, snart bara 5 veckor kvar!

Mitt liv består av matten just nu, känns som att det är så mycket som får stå åt sidan, och jag tycker inte om det alls :( Men snart kan jag ägna mer tid åt mina älskade vänner, det ser jag fram emot :) Tur är väl att två av mina kära vänner läser samma kurs i alla fall :)

Äh, jag vet inte vad jag ska skriva mer, känner mig tom. Men hoppas alla andra mår fint!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0