Klagobloggen?

Klagar är väl det enda jag gör känns det som? Så jag kan ju fortsätta i samma anda. Nu öser det ner snö igen! När fasen ska det ta slut?! Det här är inte normalt, och inte det minsta kul heller! Jösses vad trött jag är på detta väder. Nu vill jag höra det ljuvliga ljudet av droppande vatten från hustaken, vårfåglarnas kvitter och slasket. Tro det eller ej, men jag börjar längta efter slasket ganska rejält nu. Men jag kommer säkert klaga på det också när det väl kommer, jag är väl en typisk svensk (om inte värre!) som aldrig blir riktigt nöjd.

Men ett plus är att mer och mer energi kommer in i min kropp, jag orkar stå upp längre stunder och kan rapa som en hel karl utan att vara rädd att det kommer mer än luft! (Snuskig jag är va?) Ska nog till och med unna mig en dusch idag, och vara lite fresh for a change :p Lär tvätta kalufsen också, så min kära Jenny slipper ta i snuskigt hår på torsdag haha!

Värst vilken fart det har varit på min blogg idag va? Vissa dagar blir det typ 3 inlägg och andra inget alls, lite dumt! Måste ju hålla skrivandet vid liv :p Men helgen blev mer fullspäckad än jag själv trodde, och så åkte jag ju på den där jädrans magsjukan som golvade mig totalt. Kroppen klarar nog inte med mycket mer sjukdomar snart, dags att bli helt frisk nu tycker jag! Och jag som varit så duktig med träning och maten också, är väl tillbaka på ruta ett nu skulle jag tro. Nya tag när jag känner att kroppen klarar det, förhoppningsvis på torsdag i alla fall.
Nej, nu blir det duchen och sen sängen, sköönt!

Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: Maria G

Man måste få klaga ibland vännen :)

2010-02-24 @ 10:41:13
URL: http://groothie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0