Lördag

Dopet idag var verkligen kanonfint, lilla Celine var hur duktig som helst, en riktig lite solstråle det där :) Linda, Daniel och Cornelia var också duktiga ;) Fikat var underbart gott och rikitgt trevligt! Så ännu ett stort tack till Linda och Daniel, ni är så himla bra :)

Och detta väder då?! Ännu en snöstorm! Vad kul, verkligen huur kul som helst. Usch, jag hatar det här, vill inge mer, nu får det blir vår och allmänt underbart ute tycker jag! Inget vidare alls att köra i, var livrädd på vägen hem från Ludvika..

Dagen i stort har varit kanon, förutom det alldeles underbara dopet så har jag träffat Skorpan, alltid lika underbart det också! Där bjöds det på kaffe innan jag skulle till Jämpers och Johanna i Stjärtis :) Var även dit en sväng efter dopet på lite Malin och Sanna tid :) Blir mer av den varan snart då vi ska ta en kväll och kolla igenom alla roliga kort som finns :p Dessutom så är det idag bara en månad kvar till skrutten Eliaz blir 1 år, känns helt sjukt! Är det ett helt år sedan han kom till världen? Tiden går alldeles för fort tycker jag!

Nej, jag är helt slut, ska slänga mig i soffan med en ostbågspåse, skönt som tusan :) Men vi hörs, mina fåtal läsare :p

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0