Matt på matte

Nu ligger jag hemma i min egen säng och är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Rätt skönt egentligen, för då somnar jag så himla skönt :) Har ju varit duktig och klivit upp runt åtta hela veckan, kämpigt som tusan att lämna sängens underbara värme, men när jag väl kommit igång så är det härligt att ha så mycket dag kvar! Annars kliver jag upp runt tio, elva på dagarna och det är fan inte bra alltså, halva dagen har ju nästan gått då. Jag och Hanna har även tagit oss ut på små promenader varje dag, och gud vilken skillnad jag känner på en gång, jag känner mig piggare och fräschare. Luften är ju faktiskt riktigt frisk vintertid, och det är rätt skönt, vid rätt temperatur :) Har lekt som en tok med Ella också dessa dagar då jag varit inneboende hos henne och Hanna, så himla kul! Ella är för underbar, och toksöt är hon dessutom! :)
Måste hälsa på Lina, Glenn och Mindie någondag också, var alldeles för längesen. Men det känns som jag knappt hinner med mig själv om dagarna, dom går för fort! Det är ju bara matte hit och matte dit..

Har varit till Vad idag och Frida det lilla mattesnillet har hjälpt mig på traven med dessa bråkiga bråk! Tror jag förstår lite granna i alla fall, men ska inte säga för mycket än. Men tack för ditt tålamod Frida, det är inte lätt när jag är så dum ibland :p

Men nu ska jag ta och skalla kudden tror jag, upp i tid i morgon också och träffa studiegruppen för förberedelse inför fredagens redovisning! Kommer troligvis sova som en stock, det är vad jag hoppas på i alla fall. Måste nog bara lyssna på lite med Melissa Horn först, underbart!

Puss&godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi saknar dig såklart, men skolan kommer först =) Kom när du har tid, du är väldigt välkommen =)

2010-02-11 @ 08:20:42
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0