Musik...

.. Gör livet lite bättre och lättare kan jag med all säkerhet säga, det gäller då mig. Jag skulle aldrig klara mig utan musik. Om jag t ex pluggar, då gör jag det hela mycket bättre med musik i bakgrunden, så fort jag sätter mig vid datorn, ja då åker spotify på. Humöret höjs när musiken strömmar ur högtalarna, känslor förstärks.. Ja, jag skulle helt enkelt aldig klara mig utan musik, jag skulle nog bli knäpp. Tänk bara när man är kär och hör en viss låt, pirrar det inte vansinnigt mycket i magen då? Jag har flera sånna låtar, som tar mig tillbaka till känslan, om än bara för 3 minuter :) Minnen som kommer fram om man lyssnar på vissa låtar, både bra och dåliga minnen. Men ändå, musik har en så stor roll i mitt liv. Jag bara älskar det! Jag kan inte sjunga själv, men jag är sjujävla bra på att lyssna :p

Kände för en liten stund sen att jag var tvungen att skriva lite om das music och vilken betydelse det har för mig. Vet fler som känner likadant när det kommer till musik. Är det någon som inte känner lika?

Skulle lägga in det här inlägget igår egentligen, men då försvann plötsligt min å, ä och ö, så då lessnade jag och sparade det på datorn i stället. Men nu är det här! :) Skriver mer om min dag sen, fast den har inte varit så mycket mer annorlunda är alla andra dagar med matte som mitt nya liv. I´m totally lost!


Puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0