Orkeslös..

Fy tusan, i söndagsnatt vaknade jag och var tvungen att springa till toaletten. Guess why? Joo, en släng av magsjuka skulle jag vilja kalla det.. Fick upprepa mönstret minst en gång i timmen fram till 7,8 någongång i går morse. Senare på dagen åkte jag på feber så jag spenderade hela dagen i soffan, orkade inte annat då all energi var borta från kroppen. Fick i mig lite lite yoghurt fram mot kvällen och en banan slank också ner, men det var allt i matväg som jag fick i mig igår. Annars var det vatten i små mängder åt gången som gällde. Min snälla pappa kom hem med cola när jag slutade jobbet, så avslagen cola stod också på menyn. Idag har jag inte heller någon ork i kroppen, känner att det är riktigt jobbigt att sitta här och skriva till och med.. Känner mig fortfarande lite febrig, lite smått illamående, huvudvärk och ont i halsen. Ni kan aldrig ana hur ynklig jag är nu! Men gårdagen och natten till gårdagen var nog bland det värsta jag varit med om, vet inte om jag någonsin mått så dåligt. Men forhoppningsvis är jag med i matchen i morgon igen! Ska försöka vila upp mig så jag orkar med skolan också, för igår blev det inge plugga av med tanke på att orken var som bortblåst (bortkräkts?) men paniken över skolan fanns där också.. Så jag måste försöka få lite gjort idag så jag slipper stressa ihjäl i morgon.. Ska träffa studiegruppen om en liten stund, men har som sagt inte kunnat plugga så..

Nej, nu vet ni att jag lever (och tro mig, det gör jag med), nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och försöka samla lite kraft inför studiegruppen.

See you when you see me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0