Plugg plugg plugg

Jisses, det känns inte som att jag gjort annat idag verkligen. Där fick jag för att jag var ärlig! Haha, extra plugg när det är det sista jag behöver! Men nu är det extra gjort, nu iväntar jag bara att Hanna hör av sig så jag kan åka dit och göra det sista också :) Blir en lång kväll har jag en känsla av. Så går det när man blir sjuk. Det är då själva fasen att man inte ska kunna ha tid att vara sjuk. Fast det har väl ingen i det här samhället..
Äsch, nu ska jag inte bli bitter inte :) Ska nog lägga mig i soffan tills Hanna hör av sig, så jag får lite krafter till kvällspluggningen. Ville mest försöka få lite fart på mitt skrivande, hade egentligen inte mycket att komma med som ni kanske märker själva :p

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0