Pluggeripluggera

Nu har jag inte bloggat på några dagar igen, men jag har varit så upptagen med allt pluggande! Usch, matte kör ju slut på mig totalt, är hur trött som helst om dagarna. Min hjärna är inte van att arbeta på högvarv på det här viset haha! Har även varit bosatt hos Hanna sen i måndags så jag har lekt massor med henne och Ella också. Kanonmysigt har det varit, känner mig ruggigt hemma hos dom nu :p
Snart är det dags för seminarium igen, kul? Nooo, men det måste göras! Och idag har vi kommit fram till att nästa vecka, då är det bara 5 veckor kvar av kursen, då har vi gjort hälften. Jisses vad tiden går fort, även när man inte har roligt :p Tur att jag har en så kanonbra studiegrupp, som gör det hela lite roligare :)

Jag återkommer säkert senare med något roligare inlägg, det här var väl inte så väldans inspirerande va?

Puss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0