Söndag har blivit måndag..

Tittade precis på klockan och insåg med en skvätt sorg i hjärtat att söndagen har gått över till att bli måndag. Ville ju inte att dagen skulle ta slut, den har varit så bra! Det började med att jag sov lääänge, vaknade runt tolv, klev upp och åt lite frukost och lade mig i soffan, halvsov fram till halv tre, sen kom Andreas med familj hit så jag busade och lekte med Emmie och Sara. Sen följde jag med dom till Vad och Andreas hjälpte mig med mina gitarrskills, så nu ska jag lära mig spela igen, underbart va?! :) Jag älskar ljudet av en gitarr, helst när någon sjunger till också. Men jag kan ju inte sjunga så då jobbar jag på att spela gitarr istället :) Så jag vill tacka Andreas för hjälpen! Och för att jag fck låna hem min gamla gitarr och ett ställ till den, så nu ser mitt rum sjungt coolt ut när gitarren står här inne :)

Helgen har varit bra, har umgåtts med härliga människor och i helnyktert tillstånd. Måste bli av med förkylningen nu, och den är påväg ut ur min kropp, helt underbart! :) Och inte har jag råd att lägga ut pengar på alkohol heller.. Har inte råd med något annat heller för den delen och det ger mig lite smått ångest och en lätt panikkänsla i hela kroppen.. Blä för dessa pengaproblem säger jag bara! Men, det är en i-landsproblem. Jag har tak över huvudet och mat jämt i alla fall, det är det viktiga!

Sova nu kanske? Har inte mycket att säga idag, har inte hänt så mycket actionfyllt i helgen, den har bara varit så sjukt skön! Jag rekomenderar alla att söka på Jätten Jorm på youtube, och lyssna på låten, den är tvärskoj! Fast det finns andra som gör den bättre :p

Puss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0