Thank god it´s friday!

Är det inte skönt? Jag sitter hemma i soffan och degar, och jag vet att jag får sova tills jag vaknar i morgon. Inga alarm behöver ställas, jag måste inte passa någon tid. Jag älskar det! Har varit obeskrivligt trött idag. Efter sista seminariet gled både jag och Hanna in i någon sorts koma eller nått. Kände oss riktigt jävla bakis! Helt sjukt.

Idag har jag tagit det ruskigt lugnt sen vid tolv när denna skolvecka tog slut. Var hemma hos Hanna några timmar till, sen åkte vi och handlade och jag åkte hem för att duscha och tvätta mitt snuskigt äckliga hår. Hade inte tvättat det sen förra torsdagen! Äckligt va? Jag försöker vara lite snäll mot mitt hår nu för tiden, that´s why. Dessutom är det så sjukt tjockt så det syns inte i första taget när det är skitigt jämt :) Så jag tog mig en dusch som varade i typ 40 minuter då benen fick sig en omgång också. (Hallååå regnskog!) Passade på att byta sängkläder också, så inatt kommer jag sova gott!
Sen har jag spenderat resten av tiden på samma ställe som jag sitter på nu, nämligen i soffan. Och fasen vad skönt det är att ta det lugnt och bara mysa ner sig en fredag! Har nog inte varit hemma en hel fredagkväll på väldigt väldigt länge och just nu förstår jag inte varför! I like it alot! Brukar iofs oftast ta det rätt lugnt på fredagar, men aldrig hemma i Goatlive ju.. Har setat med datorn i knät i princip hela kvällen, och jag stortrivs med msn-sällskapet ;) Oj oj oj säger jag bara! ;)

Har inget spännande att skriva faktiskt. Ville bara meddela dom som är intresserade om att jag lever :p Ska sitta här ett bra tag till skulle jag tro, sen ska jag ta min rena kropp och knopp och kravla till sängen :)
Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott :)
Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0