The sun is shining

Jaa, är det inte underbart? Solen skiner, det här vädret är väl bra vackert ändå? Även om jag i vanliga fall (som ni märkt) hyser stort agg mot vintern, så älskar jag det här vädret. Visst, det är inte alltför varmt ute, men vad gör det? Står man i solen så känner man dess värme lite grann i alla fall :)

Dock är inte humöret på topp idag, trött som en annan galning, och matt på matte. Som vanligt kanske.. Men nu jäklar, nu är det gasen i botten som gäller. I´m gonna give it a try i alla fall, sen får vi se hur långt det räcker haha.
Sitter hos Hanna och pluggar nu (eller ja, inte just precis nu, för jag bloggar ju ;) ) och det är skönt att ha henne som stöd här bredvid :) Hon är bra och ha annars också givetvis :p

Nej, om jag skulle ta och skriva lite på min kära rapport nu, så hörs vi säkert senare igen my friends!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0