Trött och slut

Jaa, jag känner mig helt färdig idag! Uppe med tuppen varje dag nu, vilket ju är skitbra! Börjar få till en normal dygnsrytm, det var längesedan en sån ens existerade i min värld! Men, det finns mycket som inte existerat i min värld, men som ändå hänt. Ska vi ta matten till exempel? Haha, ja det som hände i början, det var att jag fattade, och det existerade inte i min värld, men så blev det så ändå. Men nu är jag tillbaka i verkligeheten och fattar noll! haha, men vad gör det om hundra år? Det viktiga är att jag fixar tentan om 5 veckor. Gaah, redan nervös! Jag har även tagit tag i träningen nu också, och jag äter som man ska. Till och med mellanmål i form av frukt. Kors i taket och hål i golvet va?! Men nu vill jag försöka bli lite fit, skulle vara kind of nice att prova på hur det känns :p

Sitter hos Hanna och har precis haft seminarium, jag har lyckats sprida ut mig i vanlig ordning, mina papper ligger överallt på bordet, stackar Hanna som får stå ut med mig! Haha, inte lätt när det är hundratals papper (okej, jag tog i lite väl mycket, men ändå). Ska snart ta mig hemåt och ställa mig på trampgrejen! Hua, vad drygt, men skönt ändå!

Nu ringde min kära Jämpers så jag ska avsluta här, men jag återkommer säkerligen later!

Så, see you later folks!
Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0