Woohooo!

Whiskeyrösten är nästan borta, snörvlet har istället övertagit min näsa! Men vad tusan, det är som vanligt när det gäller mig! Vore ju dumt att få vara frisk ett längre tag! Fick ett telefonsamtal som gjorde mig glad, bara älskar positiva besked! Skulle kunna sjunga en sång om det, men det tänker jag inte göra.. Eller ja, Jenny fick höra nyss och jag tror att hon gillade det!

Sitter i stjärtis (Skeppmora för att förtydliga) och tanken är väl att vi ska plugga, men hur brukar det gå med det? Äh, vi hinner :p

Vad ska jag skriva mer. Dagen igår med Emilia var alldeles underbar, hon är så härlig faster gullunge :) Bara älskar att vara faster till alla dessa underbara knoddar, världens bästa är vad dom är, alla 6 (snart 7!)! Bara älskar att det finns andra små underbara knoddar runt mig, alla lika underbara :)

Nej, nu ska jag nog vara en skvätt social, med Jämpers som springer runt och plockar och grejar och donar :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0