At the mansion

Där befinner jag mig, i Jennys mansion. Ett riktigt mysigt mansion är vad det är, och här kommer många mysiga och roliga kvällar äga rum, det vill jag lova! Angelica är också här, tillför inte så mycket, men det gör inte jag heller så det är ju ingen fara! Hon knapprar på telefonen, jag knapprar på datorn och leker storsnokare av rang på facebook och Jenny hon plockar och grejar och donar. Nice huh? Spotify står givetvis också på och går, och det är ljuvlig musik som strömmar ut ur högtalarna :)

Har inte blivit klar med uppsatsen än heller, det tar liksom stopp! Sitter och stirrar på den, men kommer ingen vart riktigt. Vet inte i vilken ända jag ska börja. Hua! Tar nya tag i morgon minsann. Om inte Jenny är så vänlig och hjälper mig inom en mycket snar framtid! :p

Hittade en telefonnumer på mobilen idag också, som jag inte har en endaste liten aning om hur det hamnat där. Kan någon berätta för mig? Hur hamnar numret till någon jag inte känner på min mobil?! När? Var? Hur? Det är tre frågor som passar bra för tillfället! Men men, det är väl inte tråkigt. Höhö.

Idag fick jag smaska i mig min efterlängtade kebabrulle också! Åååh, guuud så gott det var. Den slank i fint vill jag lova, så nu känner jag mig svullen som en boll. Kommer nog rulla fram snart, men det problemet tar jag tag i när den dagen kommer. Näärå, ska försöka bli duktig flicka nu. Om det går. Men, som sagt, vill man så kan man!

Nu ska jag försöka vara social (läs: på facebook) men vi hörs om ni törs ;)

Puss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0