Barnvaktar

Idag är Sara och Emmie här, kanonmysigt att ha dom små liven här :) Synd att faster är så himla trött bara, känner mig inte på topp idag, måste försöka komma in i en mer normal dygnsrytm igen. Lägga sig i tid och kliva upp i tid, det vore skönt. Men jag är alldeles för kass för det :p
Jag och tjejerna har nyss käkat korv och bröd, göttans skulle jag vilja säga! :) Eller ja, Emmie den lilla rackaren skulle bara ha korven och ketchupen. Älskade, älskade tjejer :)

Fick massa tokbra musik igår, så nu ska här brännas en dunderskiva att ha i bilen, woho! Vad skulle man göra utan musik? Jag skulle nog gå under en skvätt! Så fort jag slår på datorn så åker även spotify på. Just let the music play som Jordin Sparks skulle ha sagt :) Just nu är det barnlåtar som kommer ut ur högtalarna eftersom tjejerna önskade musik när dom kom, lite allsång på det också. Jisses vad vackert det är :p

Känner att jag inte riktigt har inspiration till detta, har inte så mycket att skriva faktsikt, därav detta kassa inlägg. Frustrationen river i kroppen riktigt ordentligt, och jag blir snart knäpp!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0