En dag fylld med matte

Japp, det är vad denna tisdag är, den erbjuder en hel del med matte, andra baser för att vara exakt! Jag förstår litegrann i alla fall, men inte allt. Har träffat studiegruppen nu på morgonen, efter ett tag packade jag ihop mig och åkte hem till Hanna för att vi skulle kunna samarbeta. Så nu sitter jag här i hennes kök, vi ska snart kika på föreläsningen, jag känner att jag kan se den igen för att få ännu mer kött på benen och kanske förstå lite mer :) Sen lär man ju sätta sig och räkna ut de uppgifter vi har till morgondagens redovisning. Tjoho? Nej, inte riktigt, men bara man kommer in i tänket så ska nog det här också gå vägen :) Skönt att Hanna finns i närheten, någon enstaka kilometer är ju inget avstånd, skit bra att man kan hjälpa varandra ju! Och sen finns Jenny bara några mil bort :) Haha, det låter rätt sjukt egentligen, att några mil är i närheten. Tänk om vi bott i Sthlm, då hade vi minsann grinat illa över dom milen. Men bor man på landet så gör man :p Man ska inte vara så kinkig ;)

Och jag tror att hostan håller på att ge med sig. Fast i morse var det inte kul att vara jag, vaknade och trycket över bröstet var fruktansvärt, riktigt obehagligt! Men det har lagt sig nu som tur är, så idag kan jag i alla fall andas ordentligt utan att hålla på att hosta ihjäl mig hela tiden :)

Nej, nu är det dags att avrunda känner jag, men jag återkommer säkert senare :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0