Hej och hå!

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen, skäms på mig! Men jag vet inte riktigt om jag har något kul att berätta. Kvällen i lördags var riktigt skoj, även om jag i vanlig ordning inte kommer ihåg riktigt allt. Men jag dansade och träffade trevligt folk, och var väldigt väldigt modig! Jag gjorde något jag aldrig gjort förut. Jag fick syn på en ovanligt snygg karl, han såg verkligen ut som en man! Vi fick ögonkontakt flera gånger och till slut trippade jag fram, sträckte fram handen och presenterade mig. Fick fram någon om ögonkontakten och sa "men du är väl upptagen förstår jag" och javisst var han det. Rackarns! Men jag log och sa att jag bara var tvungen att chansa, att han var riktigt fin och sen tackade jag för mig. Imponerande va? Jag har varit så nöjd med mig själv efter detta, eftersom jag aldrig brukar vara modig nog! Söndagen spenderade i Skeppmora med bara massa härliga människor, jag och Jenny städade lite, torkade rödvin från väggar, golv, skåp och bord. Det var verkligen överallt! Sen var det allmänt bakishäng och självklart blev det pizza, mumma! Helgen har varit kanoners, allt med den har varit bra :)

Snart är det dags för mig att packa mitt pick och pack och dra mot Skeppmora för att i morgon fara vidare mot Falun och skolan i morgon, sova kvar hos Mäd och tillbaka till skolan på torsdag.

Pratade precis med min älskade vän Lina också, och Mindie såklart :) Underbara flickunge! Dom är för härliga den där familjen Nilsson/Winter :)

Nu ska jag packa ihop mig!

Puss&Kläm

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad sööt du är =) Kom och hälsa på oss snart!

2010-01-19 @ 20:36:49
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Hannah

Malin lördags natt: Schhhaa, jag shcåg digh där bortcha hick och jag tänktsche. You have a dicka, I have a pussy, whats the problem?



skämt och sido! Det som du gjorde har jag aldrig och kommer med säkerhet inte att våga göra. Om man bortser rogert, om du förstår mig.

riktigt modigt gjort!

2010-01-20 @ 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0