Helgen är häär!

Idag är det lördag, och jag hade planer på att sova så länge som möjligt för att vara så pigg som möjligt ikväll. Det gick i stöpet minsann! Eller ja, strax efter elva är ju inte tidigt direkt, men jag blev störd i min skönhetssömn. Av Smedjebackens bibliotek minsann! TACK SOM FAN! Haha, men nu ska jag inte vara bitter, dom har väl ett jobb att sköta dom där bibliotikarierna också. Men ring helst inte en lördag morgon (I know, förmiddag, men jag sov, då är det morgon än). Det är min önskan.

I går hade jag, Lina, Glenn, Mindie och Sara lite myskväll, riktigt trevligt och mysigt måste jag säga. Sara var sen (som vanligt ;)) så jag, Lina och Glenn käkade tacos med en söt och underbar Mindie vid änden på bordet i sin stol, stora tjejen! Passade på att mysa massa med Mindie, älskade lilla flickebarn! Hon är så härlig, blir så glad av henne. Massvis med kärlek till henne, och hennes lika underbara föräldrar :) Sara dök upp till slut och vi satt i soffan och småkikade på Let´s dance och pratade massa strunt. En fredagkväll helt i min smak. Och Sara, ja, hon är lika underbar och dom andra tre, jag lovar :)
Åkte sen till Jenny och Camillla i Skeppmora som vill ge sig ut på krogen, och jag min dåre gick med på att följa med, trots mitt nyktra tillstånd! Jag som aldrig dansar nykter, jag dansade en hel del faktiskt! Släppte loss och härjade runt på det lilla lilla dansgolvet på Underbar. Vem hade trott att jag skulle kunna dansa nykter? Inte jag i alla fall. Men, jag upphör aldrig att förvånas över mig själv. Jag har visst blivit lite modigare på sistone, förstår inte vart det kommer från riktigt, men det är ju kul :) Kanske hade lite med sällskapet att göra också? :)

Och ni måste erkänna att jag är rätt bra ändå? Haha, självförtroendet är det inge fel på eller? Hmm, den diskussionen tar vi inte nu, då skulle jag nog sitta här och skriva i år och dar :p Men jag har börjat känna att det inte är någon idé att vara feg när man bara har ett liv att leva ( man lever säkert fler liv, men det här livet kommer aldrig tillbaka) och känner därför att jag minsann får ta några risker och våga! Som förra helgen när jag stövlade fram till den där karln, inne på h&m när jag blandade mig i en diskussion om mascaror mellan en som jobbade där och en kund. Dom diskuterade mascaran som jag fallit pladask för, stiletto (eller hur det stavas) och jag påpekade att den är underbar och att jag inte kommer byta i första taget. Det slutade med att kunden köpte mascaran och berömde mina ögonfransar. Det hela låter rätt töntigt egentligen, men det är sånt som jag inte brukar våga göra. :)

Och ikväll är det inflyttingsfest som gäller, vinet ska återigen flöda, men inte föör mycket. Ska ju ha myskväll med mina underbara Källbottenbor i morgon och då måste jag vara pigg och glad. Fast glad är jag jämt med dom :)
Åter till kvällen, tanken är väl från början i alla fall att vi ska hålla oss i Skeppmora, men man ska aldrig säga aldrig. Vi får helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda :)

Nu ska jag minsann skutta in i duschen och tvätta mitt snuskigt äckliga hår! Magnus, min bror, kommer hit idag också med sina underbara barn Filippa och Felix. Men ingen Erika, hon har visst annat för sig idag. Rackarns! Men jag får nöja mig med Magnus, han duger han också :) Nej, skämt åsido, alla som känner mig vet hur mycket min familj betyder. Älskar alla lika högt :) Detta gäller även mina vänner såklart, det vet ni :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo tjenare

2010-01-23 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0