It´s a new year

Hoho, det är det minsann! Och inte har väl jag bloggat sen förra året, det känns ju lite knasigt :p Alla jag pratat med dom senaste dagarna har nog inte kunnat undvika att lägga märke till att jag bara älskar "förra året"- skämt, klämmer in dom lite överallt, töntigt huh?

Nyår var kanon, jisses vad kul jag hade! Full som en kastrull, men ändå en lyckad kväll, skrattade en hel del. Vi dansade massor, och inte särsklit seriöst för det mesta, alla verkligen härjade and I just loved it! Mådde inte ens särskilt dåligt dagen efter, var mest trött och sliten. Fram mot kvällen kom en halsbränna från helvete, har aldig varit med om dess like. Fick inte ens i mig den efterlängtade colan på kvällen utan att det sved som tusan. Nu lär ju många intresseflaggor hissats, men det var ingen trevlig upplevelse! Lite för mycket vin kanske är en förklaring? Har i alla fall fortfarande men av det hela emellanåt, svider i bröstet lite smått ibland, men det går nog över snart :)

Jag gillar det nya året hittills, har hängt med härliga människor. Bakishänget med Sara i Matsbo på nyårsdagen var riktigt mysigt, roligt och alldeles underbart! Dagen efter det också för den delen, Matsbo is the place to be gott folk :) Nu sitter jag i Grängesberg hos snyggJenny, men har varit på lite äventyr mellan vändorna ;) Vi har tagit oss i kragen och avslutat våra uppsatser nu (bättre sent än aldrig) och kan slappna av lite i veckan vilket känns underbart! Ofattbart dumt att man ska vara en sådan som presterar bäst under press, vill kunna göra saker långt i förväg. Men icke, jag ska behöva gå med ångest över uppgifter, men ändå inte klara av att göra dom förens i sista minuten. Men men, nu är den inlämnad, och jag känner att den är sjukt kass, men det får jag ordna efter opponering och annat spännande. Sen är det dags för matte. MATTE! Min absolut svagaste punkt när det kommer till pluggandet, jag är så urbota dum när det kommer till matte. Räknar ju nästan på fingrarna vi minsta lilla mattefundering! Pinsamt dålig är vad man skulle kunna kalla mig. Men, får hoppas att de andra jag ska läsa med har mer brains när det kommer till området. Äsch, den dagen den sorgen so to speak!

Den där Jenny har visst smittat mig när det gäller att få in engelska i meningar här och där, men jag gillart :p Gillart Jenny också, det är en härlig brutta det där :)
Gud vad jag ser fram emot vad det nya året har att erbjuda! Massa mys och härligheter med favoriterna är ett måste, och kommer inte bjuda på större svårigheter för ni blir inte av med mig i första taget, hör ni det?!
Snart är det dags för Sandra att fylla 25 också, vad tiden går fort, och vad köper man till någon som fyller 25?! Ge mig tips för guds skull! Dop är det snart också, underbara Minide ska få vatten på knoppen :) Jag gillar dop, tycker att det är en fin ceremoni.

Nej, dags att skalla en kudde kanske? Hoppas bara att Jenny har en över, och ett täcke också, det vore förträffligt! Skulle ha sovit för en timme sen, men fastnade framför datorn och kom på att jag inte boggat på länge, så nu blev det ett rejält inlägg, hoppas ni orkar läsa allt :p

Puss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0