It´s fredag

Dagen har jag spenderat med min älskade Elina, helt underbart! Det har varit sådär galet och roligt som det alltid är när jag och Elina umgås, I love it! Tack för idag hjärtat.

Sitter hemma hos Jämpers i hennes mansion och smuttar på lite vin, mycket trevligt! Vi ska ta oss en tripp Underbar ikväll. Bara älskar det stället, det är så himla mysigt :) Känner att det börjar rycka i dansnerven, i vanlig ordning :)

I går  gav jag mig iväg till Ludvika efter att ha isolerat mig i Getbo i tre dagar, det var riktigt skönt att träffa lite folk. Klättrade nästan på väggarna där hemma! Åkte och fikade med Lina, Mindie, Emelie och Sebastian, och passade självklart på att mysa så mycket jag kunde med som små liven :) Efter det styrde jag kosan till Church-hill, skulle se hur det gick för Jämpers att städa ur lägenheten men hon var icke där när jag kom så jag sprang över till Camilla och blev kvar där resten av kvällen. Kanonkul :)

Sammanfattningsvis så har de senaste dagarna spenderats med underbara människor som får mig att så hur bra som helst, tack för att ni finns :)

Nu ska jag vara social med kära Jämpers, men ha en underbar kväll :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0