Kyla...

... Är något jag INTE tål. Fy tusan vad jag inte tycker om denna kyla, det är minst 60 grader för kallt ute! Ge mig 30 plus i stället, ett härligt hav och goda drinkar, och icke att förglömma, snygga karlar som man kan vila ögonen på! Haha, karlarna är väl inget måste, men det är väl alltid trevligt att ha något fint att titta på? Äh, vi släpper det och fokuserar på min heta önskan om värme och härligt böljande hav (bara det inte är för djupt är det okej för mig). Kan till och med tänka mig några myggor, så länge jag slipper kylan! Jag längtar till och med till plasket som kommer till våren, när man hör vattnet porla överallt, solen värmer på lite och man får hänga in vinterjackan i garderoben där den hör hemma. Men, sommaren är vad jag längtar mest till. Lata dagar i solen, mysiga kvällar vid grillen och med ett glas vin i högsta hugg. Usch, får nästan ångest av det här. Längtan tar död på mig! Patetisk? Ja, snuskigt äckligt patetisk är jag. En varm famn kan väl nån bjuda på i alla fall? Och varm choklad. Kom igen, det blir skoj! Värme värme värme, kom till mig! Haha, desperata Mallan kan ni kalla mig, och jag skulle inte ens ta illa upp!

Ska jag vara positiv? Okej. Jag har världens bästa vänner och familj. Dessutom vet jag vad jag vill göra med mitt liv. Mycket talar till min fördel, och ändå klagar jag. Dumt. Men så funkar den enkla människan. Inget duger riktigt. Men jag är rätt nöjd egentligen, bara mina svackor med bitterhet emellanåt, men dom går snabbt över. Glada tankar är vad vi vill ha, och jag ska i fortsättningen göra mitt bästa. Men räkna med ett bittert inlägg då och då, kan inte vara på topp jämt, även om jag som oftast är det. Diskutera kan jag inte idag heller, går emot mig själv en del, men idag är tankeverksamheten lägre än vanligt. Det är min ursäkt helt enkelt. Det finns något annat än värme jag vill ha, men det nämner vi inte här. (Det är inget snusk. Bara lite då. Kanske.)

Ska prova på att duscha tror jag, det är rätt härligt har jag hört!

Puss&Kläm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig, er och socialt umgänge.. och jag saknar att vara elak mot dig.

2010-01-06 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0