Lördagen är äntligen här!

Kom hem från dopet för en liten stund sen. Det gick så himla bra, Minidie var så snäll hela tiden. Detsamma gäller Lina, Glenn och Sara, ingen började gråta eller var gnällig haha :p Och alla var så fina så :) Blev rätt så rörd när prästen läste lite på fadderbrevet, kände verkligen vilken stor ära det är att Lina och Glenn valt ut mig och Sara som faddrar till deras skatt. Tack älskade ni. Men jag kan nog inte tacka nog, det är en så stor sak. Minidie är en underbar lite flicka, som är så himla älskad. Bra jobbat Lina och Glenn ;)
Det var riktigt trevligt att träffa massa mysiga människor också :)

Snart är det dags att åka till Jennys mansion i Skeppmora för tillpiffning och för att låta vinet flöda! Ser verkligen fram emot kvällen, har ju gått och väntat på den här dagen hela veckan! Vi ska minsann slå klackarna i taket som man så fint brukar säga :) Känner mig lite trött och seg dock, men det reder nog upp sig efter några glas vin och det härliga sällskapet! Musiken som kommer från högtalarna just nu ger bara ännu mer känsla inför kvällen, oj oj oj. Inga skandaler ikväll helst, okej? Inte från min sida i alla fall haha.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Kommer väl säkert mer i morgon. Oh, ska på kalas i morgon också, så hoppas inte att huvudet bankar alltför mycket och att alkoholmängden blir lagom. Men man kan aldrig vara säker :)

Puss&Kläm, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0