Onsdag

Har idag avklarat ett seminarium och ett läkarbesök, och kan knappt förstå att klockan bara är tolv! Har för en gångs skull sovit ungefär 8 timmar inatt, somnade runt halv tolv eller så, och klev upp kvart i åtta. Så i dag är jag rätt pigg. Yeeey :) Men är inte på det bästa humöret idag, av någon anledning känner jag mig irriterad och allmänt less. Tycker inte om det, är ingen irriterad människa, jag är för tusan jämt glad ju! Men men, man kan inte vara på topp jämt trots allt. Kan nog bero lite på vädret, det räcker med snö nu! Jag vill inte ha mer, det är nu det ska bort, bort, bort!

Nej, jag har inte alltför mycket att tillföra idag så jag ska nog lägga mig i soffan och bara ta det lugnt ett tag nu :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0