Onsdag

Situationen känns mycket märklig måste jag säga, det är mycket jag absolut inte förstår. Kan väl inte påstå att jag förstår någonting av det hela egentligen. Känns mer och mer som att det kvittar nu, jag orkar liksom inte lägga ner energi på det hela när det tydligen är så sjukt ovärt.

Oppnoeringen på uppsatsen i måndags gick väl helt okej, har en del att ändra på, men det går nog någorlunda fort bara jag får fingrarna ur och tar tag i det. Skulle ha gjort det för flera timmar sen, men jag kan inte riktigt koncentrera mig. Matten drar igång nästa vecka, vilket ger mig en sån fruktansvärd ångest. Men det ska jag väl ta mig igenom på något vis. Vill man så kan man brukar jag säga, så då får jag väl hålla fast vid det även nu. Måste fixa böcker också, att jag aldrig lär mig att vara ute i god tid med såndant, borde kunna det efter 2 år på högskolan tycker man. Men icke, jag går på i samma spår! Klant:p

I helgen väntar en utgång, som jag ser fram emot. Känner att jag behöver ut och briljera lite! Det står nämligen 3 apor och väntar på mig bredvid min byrå. Riktigt mumsiga 3 apor är det :) På lördag är de även dop, det ska bli myspys. Mindie ska få vatten på knoppen och jag och Sara ska minsann stå med familjen Nilsson/Winter längstfram i kyrkan, något jag är lite smått nervös för. Men, jag har ju gjort det förr så det ska nog gå bra :) En underbar ära att få vara fadder till Mindie, det värmer i hjärtat ska ni veta.
Det blir nog några dop att närvara vid i år, lilla Felix ska säkert också döpas så småningom, och så kommer det ännu ett Söderlunds barn i mars. Och så ska såklart söta lilla Celine också döpas :) Gud vad kul det är med alla barn överallt, jag gillart :)

Nu ska jag nog övergå till uppsatsen igen, vore ju skönt att bli klar nångång!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0