Rubriklöst?

Usch vilken hemsk natt jag haft, fylld med skumma och jobbiga drömmar. Drömmar om kärlek, svek och något mer som lämnade en hemsk känsla i hela kroppen utan att jag kan komma ihåg vad det var. Drömmarna kan ha uppstått pga känslorna som rasar genom kroppen, besvikelse, frustration och ett allmänt grubblande som inte leder någon vart. Nu låter det som att min värld gått under, men det har den inte, tro mig, det kan den inte pga detta. Inget ska få rubba min värld. Är bara trött på att inte få några svar, så nerläggningen pågår. Viljan till det är stark, men inte lika stark som kravet på svar. Är bara glad att jag inte hunnit falla pladask helt och hållet. För jag är inte ledsen så, mest besviken. På mig själv också, som är dum nog att tro på vad som sagts. Men allt är så märkligt, det är det verkligen. Men en sak är säker, tänker då inte hänga läpp och vänta på någon som tydligen inte förtjänar det. Bitter är vad jag blir. Men life goes on som det så fint heter och jag ger mig ut på marknaden igen och det finns hopp om livet tror jag minsann. Någonstans finns det någon som förtjänar mig, för vet ni? Jag är faktiskt sjukt bra! No one can be compared to me som Akon sjunger. Skulle vilja påstå att just den biten ur låten är min bit ;) Tänker inte anstränga mig så jäkla mycket för då leder det ingen vart, ska försöka ta det lugnt och inse att det inte är någon brådska egentligen. Allt har sin tid har jag hört det sägas och det kan nog stämma. Jag är i alla fall glad att det finns människor jag kan prata med, om allt. Tänker inte bli alldeles deprimerande, utan jag tänker tilllåta mig själv att tycka att jag är sjukt bra, för det tror jag faktiskt att jag är. Jag menar, kom igen, hur kul är jag inte? Hysteriskt kul emellanåt. Fast det tycker jag nog mest själv eftersom jag skrattar åt mina egna skämt väldigt ofta. Men det är det väl inga fel med? Haha, snuskigt äckligt patetisk? Jag? Neeeej då, icke! Ibland måste man bara få häva ur sig vad man känner. Tycker inte att jag utelämnar mig helt och hållet, det finns mycket annat jag skulle kunna berätta, men det sköter jag verbalt till de som jag känner kan få höra. (Fint språk va? Verbalt liksom.)

Tillbaka till drömmarna. Den ena. Jag var kär inatt, gud så kär jag var! Allt var sådär rosaskimrande och jag skuttade runt på små moln. Allt var perfekt, fick nog med det mesta som ett förhållande innehåller i drömmen, och jisses vad bra det var, if you know what I menar ;) Men det slogs i spillror. Kommer inte ihåg varför, men jag var ledsen. Sen tog drömmen slut för jag vaknade till, insåg att det var en dröm, tog några varv i sängen och somnade om. Drömmen efter det var hemsk, kommer inte ihåg den, men känslan som jag pratade om förut fanns med när jag vaknade och den höll på att knäcka mig, satt på sängkanten och kände att tårarna var nära. Men sa till mig själv att det bara var en dröm och tog mig samman. Men känslan fanns kvar ett bra tag, hatar när drömmar gör så, det är inge kul! Fy tusan säger jag bara.

Har btw haft en kanonhelg, tack till familjen Angelin/Renbro, familjen Liljekvist/Trygg och Jenny och compani :)

Oh, nu ringde min kära Lina, underbara du! Vill sända ut massa kärlek till mina vänner, och dom som behöver det :)

Puss&Kläm

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller helt med! Du är kul Malin! Superkul! Peace, Love and Understanding!<3(och en jävla massa plugg)

2010-01-10 @ 18:22:18
URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0