Sovdags?

Borde vara sovdags, men det går inte riktigt, jag tar mig inte riktigt till sängen. Fast det är så underbart skönt att sova så drar jag mig för det. Dumt va? Ska nog försöka ta mig dit efter detta inlägg. Måste duscha också. Uschans vad lat jag är! Måste ta tag i det här. Ska nog hoppa upp på träningsgrejen vi har i källaren i morgon när jag kravlat mig upp också, måste ta tag i det också, beach 2010 kanske är nått att sikta på? Man blir ju dessutom mycket piggare och med alert när man håller igång kroppen har jag hört! Det finns mycket som jag måste ta tag i känner jag, och då är det väl ypperligt att börja nu? Ska göra mitt bästa i alla fall, har ju inget att förlora på det :)

Ser fram emot morgondagen då det blir mys i Källbotten med underbara familjen Angelin/Renbro. Vet redan nu att det kommer bli kanonmysigt, för det är det alltid när man är där. Jag och Linda ska fixa lite grejer också, springa på stan en sväng, även det ser jag fram emot! Ni är så älskade :)

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och skutta in i duschen, sen dimpa ner i sängen för att försöka drömma sött, drömma mig bort en hel del :)

See you when you see me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0