Trött..

..Är det rätta ordet att beskriva mig med just nu! Kom hem för ett tag sen efter 2 heldagar i Falun, fyllda med matematik till bredden. Jisses vad det tar på krafterna att försöka tänka på det där viset! Men börjar kännas lite som att det nog kommer gå vägen ändå. Har ju en kanonbra studiegrupp i alla fall :) Har haft riktigt kul under dessa dagar också, det har blivit en hel del skratt och tokerier, precis som det ska vara :) Men kan nog med säkerhet säga att ingen kan anklaga mig för att vara smart :p
Ligger hemma i MIN säng! Spenderade natten till igår hos Jennöö i Skeppmora, sen sov vi hos Madde i Falun natten till idag. Kan inte klaga på att jag inte sovit bra, men ens egen säng är alltid ens egen säng. Alltid bäst. :)
Igår var jag, Jenny, Hanna, Madde och Andre på bio, Sherlock Holmes blev det och herrgud vilken bra film! Har aldrig sett
Robert Downey Jr så het, oj oj oj, han vill jag nog ha :p Och inte bara han! Jude Law var också med, och den mannen är väl alltid syndigt het? Skulle då inte tacka nej till honom heller ;) Åter till filmen, den innhöll massvis med bra saker, ett lortigt 1800- tals England, klockrena skådespelare, komik, spänning, klurerier. I just loved it! Rekommenderar filmen varmt, den är alldeles underbar!


Efter skolan idag så for jag, Jenny och Hanna till Kupolen. Jag sa till både mig själv och dem innan vi gick in att jag inte skulle köpa något. Jovisst, det höll ju! Det blev lite smått och gott, är nöjd med mina inköp måste jag säga :) Men nu blir det inge med shopping denna månad, måste hålla i pengarna lite nu :) Vi mötte upp Madde och Johanna som också befann sig på Kuppan. Efter Kuppan åkte vi till Skeppmora, var där en liten stund, sen bagav jag mig hemåt, men tok en sväng förbi min Skorpan (Boggan, Sanna) och hennes Patrik. Mycket trevligt! Måste masa mitt arsle dit oftare! :) Och nu ligger jag här, trött som en tok, men är ändå vaken än. Jag är helt otrolig! Måste sluta ögonen snart, ska upp tidigt, ta mig en promenad till Hanna och plugga matte. Matte är ju inte alltför kul, men sällskapet väger upp måste jag säga :)

Så, godnatt gott folk!

Puss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0