Vad ska man säga?

Oj oj oj, jag har massor att säga, men kan tyvärr inte ta allt här. Det vore bara dumt, fast inte dummare än det som hänt. Jag har skakat av ilska idag, det var längesen jag gjorde det. Kan inte påstå att jag är sårad, det som är sårat det är min stolthet faktiskt. Står det "dum och naiv idiot" i pannan på mig?! Det måste nästan göra det med tanke på att jag låter mig luras jämt. Gah! Det finns inget logiskt över det hela, alls. Men, nu har jag fått ett avslut, även om jag lagt ner för längesen. Längesen förresten? Det beror väl på hur man ser det, men med dessa mått mätt så är det längesen. Aja, skitsamma, det är inte värt att ens lägga energi på mer.

Så, nu kan jag sluta vara en bitterfitta! Har spenderat eftermiddagen med min underbara vän Sara och hennes klasskamrat Sara (håhå, samma namn!) och det har varit väldigt trevligt. Hämtade upp dessa damer vid skolan, sen brummade vi till Kupolen där vi hittade en doppresent till lilla Mindie. Sen åkte jag och rara Sara vidare till Ludvika för fika med Hannah och Elmira, även Fredrik befann sig på plats, men han smet iväg rätt fort tråkigt nog. Vi drack te och kaffe och tjålade massa strunt, sen kom min Skorpan också :) Efter en snabbfika körde jag hem Hannah och åkte hem till Skorpan och hon var så snäll och lånade ut klänningar till mig inför helgen. Var där en liten stund, sen avlade jag en blixtvisit hos Jenny i hennes mansion, där befann sig Johanna, Angelica och Jennys mor. Men de skulle åka nästan så fort jag kom. Och nu ligger jag här i sängen och gudars så skönt det är!

Nu är det fredag också, yeeeey!  Det innebär att lördagen närmar sig med stormsteg. Wohooo! :D

Haha, Sara gjorde något så hysteriskt roligt idag, men det är en sån där grej som man måste ha varit med för att verkligen uppskatta. Jag börjar till och med småskratta nu när jag bara tänker på det! Hon har nog i alla fall insett nu att om man sitter i en bil och vinkar som en tok och halvt vrålar "HEEEEEEJ!" till någon utanför, så är det inte så säkert att personen i fråga hör ;) Då är det bättre att försöka banka på rutan, och sen slita upp dörren i farten och ropa "HOOHOOO". Fast funkade det? Det vet vi inte än. Hon är för rolig den där Sara. Jag skrattade så mycket att jag hade ont i kinderna till slut :) You made my day Sara! :)

Nu kanske jag skulle försöka sova lite, känns som att det behövs.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoho!

Jaa malin och du gjorde min dag genom att berätta den hysteriska roliga berättelsen

2010-01-15 @ 10:20:52
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0