Eliaz

Lyckan var gjord igår när jag hörde Eliaz säga Malin för första gången, fast det låter lite annorlunda när han säger det. Maaiiiiin låter det mer :) Mssvis med i och utdraget och så skrynkar han ihop näsan lite och tar sats på M. Så himla söt! Man kan nog inte förstå hur mycket det värmer ett fasterhjärta förns man varit med om det själv, hjärtat liksom svämmar över med kärlek. Så känner jag i och för sig varje gång jag träffar någon av mina brorbarn. Dom är mitt allt och jag älskar dom över allt annat på denna jord. Mina underbara hjärtegull!

Jag tycker alltid att det är lika kul när barnen börjar säga mitt namn, det finns så många olika sätt att säga det på. De flesta har sagt Main och helt utelämnat l, men en pojke som jag brukade känna sa Bolin :) Skitgulligt! Någon har även kallat mig Mala, kommer inte på vem just nu bara för det! :( Men gulligt :)
Och det är bara en av alla brorsbarnen som kallat mig faster och det är Filippa, hon sa alltid fatte Main när hon var liten :) Och för mig spelar det ingen roll vad dom säger, om dom säger faster eller Malin eller både och, bara som har koll på vem jag är ;)

Nej, ska jag fortsätta skriva så blir det en enda stor kärleksförklaring som ingen kommer orka läsa.
Som jag skrev förut, jag älskar mina brorsbarn över allt annat och dom betyder så sjukt mycket för mig, dom är bland det viktigaste jag har!

All min kärlek till er mina älskade!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Massa kärlek till dig med min fina vän =)

2010-07-13 @ 22:42:21
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0