Fredag

Idag är det minsann fredag, vilket innebär att jag får helg snart! Eller snart och snart, det beror väl på hur man ser det.
Måste ta upp en sak som irriterar mig med trafikanter än en gång. Idag när jag var på väg till stan stod en karl i en korsning med sin bil, jag tänkte att han mycket väl skulle hinna åka innan jag var i närheten. Men han tänkte lite annorlunda och väntade tills jag var nära och åkte ut då istället, så jag var tvungen att nästintill ställa mig på bromsen. Vad ligger intelligensnivån på då om jag får fråga? Jag har ju märkt för längesen att förmågan att kunna köra bil, läsa skyltar och förstå trafikregler inte håller en hög nivå här i krokarna, men jag blir ändå irriterad varje gång. Tur att jag är så sjukt bra på att köra bil ;)

Igår klippte Jenny mig och jesus vad skönt det var! Toppade bara lite och tunnade ur som fasen. Jag har ju en hel del hår och varje gång Jenny tunnar ur det känns det som att jag har lite kvar fast det är mycket haha! Inte det att hon tar bort för mycket, jag är ju van att ha min kalufs och det är så sjukt härligt att få tunna ur det ibland :) Och just nu vill jag bara att mitt hår ska bli låångt igen! Det var riktigt skönt att klippa av det förra året, men nu saknar jag det långa. Och dessutom vet jag ju nu att om jag tröttnar på det långa så passar jag i det lite kortare också :)

Ikväll drar jag till Vad, för att hjälpa dem att förbereda inför dopet, duka och sådär :) Tänker nog faktiskt köpa med mig något gott att smaska på ikväll, det är ju faktiskt fredag ;)

Nej, nu har jag inte mycket mer att skriva, återkommer kanske senare :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0