Fredag

Snart är det slut på Juli, och jag har svårt att förstå det. Tiden går så himla fort, blir nästan lite rädd. Snart sitter jag i skolbänken igen och sliter som en djur med arbeten, böcker osv. Men, nu är det ju inte ens ett helt år kvar, i Juni nästa år har jag uppfyllt ett av mina stora mål här i livet. Sen är det dags att ta itu och försöka nå nästa. Men det kommer jag göra. Jag vill nämligen göra något med mitt liv. Vill inte sitta fast i Smedjebacken/Ludvika hela mitt liv. Jag vill se världen, se vad den har att erbjuda mig. Jag vill inte sitta när jag är gammal och ångra att jag inte gjorde massa saker, det känns inte okej.
Men exakt vad som händer, det får visa sig. Jag tar det som det kommer, tänker då inte sitta här i bloggen och skriva ut allt. Lite får man ha för sig själv :)

Hoppas alla får en underbar fredag!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0