Fredag

Gud, idag känner jag mig rätt sliten måste jag säga. Nej, festade inte igår, men jag känner att sisådär en 12 timmars sömn skulle sitta fint! Ikväll ska jag vara barnvakt efter jobbet, och sova kvar i Gonäs :) Funderar redan nu på att lägga mig samtidigt som Emilia, behöver all energi jag kan få i morgon ;)För i morgon är det fest och jag ser fram emot det en hel del måste jag säga :) Det är så himla mysigt på somrarna när man kan sitta ute även när solen gått ner och det börjar bli kyligt. På med en jacka, eller för största mysfaktor, en filt runt axlarna :) Ser fram emot sällskapet också, det kommer bli galet kul I think :)

Idag har jag nog ingenting att klaga över om trafiken, men blev otroligt glad när en lastbil för en gångs skull flyttade lite på sig och släppte förbi mig i morse. Det händer inte ofta det inte :p
Och som ni märker är det småsaker som gör mig glad just nu. Känns som att livet är underbart emellanåt, och det går uppåt nu. Jag trivs mer och mer med mig själv och jag har dessutom världens mest underbara vänner och familj, älskar er allihopa så otroligt mycket!

Ha en underbar fredag, bränn er inte i solen, drick mycket vatten och bli inte för fulla ikväll ;)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0