haha

Stod ute och rökte, då kom en herre fram och pratade med mig. Konversationen såg ungefär ur så här:
- du är inte härifrån va?
- Joo, det är jag.
- Neeejdu, det tror jag inte på, du är från Stockholm!
- nej, jag är härifrån.
- Jaha.
(Han mumlar något som jag inte alls hör och börjar gå)
-Vilket god parfym du har!
- Haha jaha, tack.
Sen gick han och ropade något jag inte hörde.

Haha, lite humor såhär på förmiddagen! Förstår inte riktigt hur han kunde säga det där med parfymen, han stod en bit bort och det är inte så att jag duschar i parfym, men fine. Den luktar gott :p
(Och nej, han var inte attraktiv, förstår nog att några av er funderar på det :p )

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Det kanske kom en härlig vind pust =)

2010-07-04 @ 10:24:52
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0