Jisses

Hur är det möjligt att vara så trött? Trött och vrålhungrig, men snart är det i alla fall dags att äta! Har minsann kokat mig två ägg och till det blir det makrill :) Gott som fasen! Hann aldrig äta frukost i morse så då kunde jag lika gärna vänta till lunchen kände jag. Lite tätt att äta frukost och sen äta lunch 2 timmar senare kanske :p

Var till Vad igår och hälsade på, blev bjuden på smarrig mat som vanligt ;) Busade lite med Emmie, hoppade studsmatta och fasen vad drygt det är egentligen! Dags att ta i med hårdhandskarna igen märkte jag fort. Så nu jäklar. Eller ja, på lördag blir det ju onyttigheter eftersom det är dop, men jag får köra hårt i veckan och ännu hårdare nästa vecka :)

Och ikväll ska vi grilla hemma, alla syskonen ska vara på plats :) Inte ofta det händer, men jag älskar det lika mycket varje gång :)

Nej, nu har jag inte mycket mer att skriva, och det blev väl inget vidare värst underhållande inlägg heller. Men det får ni ta, som vanligt :p

Ha en tokbra tisdag och njut av solen när den är framme :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0