Lördag

Och sitter på min vanliga plats, tittar ut på det fina vädret och längtar ut. Men efter klockan 15 är jag fri fram tills på måndag. Och förhoppningsvis hinner jag vara med på lite brännboll när jag slutat. Men annars drar jag hem, duschar, försöker bli lite vacker och sen åker och träffar lite släktingar och mysdricker lite :)

Igår spenderade jag lite av kvällen med partytrosan fyrfot aka Sandra och hennes Oscar vilket var mycket trevligt! Oscar är ju så sjukt söt! Höll mig i handen från bilen och när de sen skulle vidare på kvällen skulle han med mig tyckte han :) Gull! :)

Nej, nu har jag inte såå mycket mer att säga, inget av intresse  i alla fall!

Förutom : Om du kör på ett djur kan du i alla fall ta bort det från vägen!!!! Blir vansinnig, det låg två, vad jag misstänker var rävar efter vägen idag. Hade det inte varit för färgen och så så hade jag inte vetat vad det var för dom hade blivit överkörda ett antal gånger! Fan, så svårt är det inte att stanna och åtminsone ha ner djuret i diket! Jag blir äcklad av människor ibland!

Men, ha en underbar gott folk och var snälla mot djuren!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0