Lördag

Idag är jag lite trött så där, gått upp "tidigt" varje dag den här veckan, men snart får jag sova ut en dag i alla fall :p
Var ju barnvakt åt Emilia och Eliaz igår och det var så himla mysigt :) Vi käkade tacos, jag jagade Eliaz när han fick tag i saker han inte skulle ha och Emilia skrattade åt mig :p Till slut somnade gullungarna och jag somnade till vid halv tolv tror jag, efter att jag vädrat lite på Emilias rum som var tokvarmt :) Hade en riktigt mysigt och lugn kväll, verkligen :) Mysigt att äta frukost med ungarna också, och Angelica såklar, Tomas sov som en stock han :p

Ser fram emot kvällen, men först lär det bli en promenad och en powernap så jag orkar med hela kvällen :)

Nu ska jag nog göra lite nytta.

Ha en underbar lördag allihopa (om det nu är så många som läser :p )

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0