Nu var vi där igen..

... Med mitt dåliga uppdaterande! Men, i helgen hade jag fullt upp. I fredags åkte jag till Vad för att hjälpa Frida och Andreas att duka inför dopet, som också var ett hemlig bröllop :) Jag visste då om detta bröllop eftersom jag avslöjade dem rätt fort, och för att jag fick den underbara uppgiften att vara fadder till Kevin :) Och i den uppgiften ingick även att vara tärna! Helt underbart! Lördagen gick åt till att göra i ordning mig själv och bruden, sedan gasade vi iväg till kyrkan i god tid för att ingen skulle se oss när vi kom. Vi hade ju nämligen blommor och så med oss, och Frida var mer iordning gjord än man brukar vara inför ett dop. :) Ingen stor bröllopsklänning, men en rikitgt fin vit klänning med svarta blommor på. Dopet var lika fint som dop brukar vara (men med en rätt förvirrad präst) och efter dop cermonin avslöjade prästen att vi skulle då från "dopplatsen" till altaret där en vigsel skulle äga rum. Många förvånade miner, och ett "jag förstog det" som ekade i kyrkan. :) Cermonin var jättefin och jag fick kämpa för att hålla tårarna borta, det är ju inte varje dag man är på bröllop, och speciellt inte sin brors!

Resten av dagen/kvällen/natten var riktigt rolig, skrattade en hel del och ramlade en del också :p Det blev lite för mycket av det goda, men det bjöd jag tydligen på haha!

Söndagen spenderades mest i liggande läge då jag var lite lätt sliten. Men fram mot eftermiddagen tog jag mig årets första (och sista?) dopp. Och jag hade trott på alla som sagt att det var varmt i vattnet nu! Ack så fel ni hade :p Kan kanske bero på att sist jag badade så var det i havet på Kreta förra året! Men det var skönt att svalka av kroppen lite.

Nej ,nu vill ni nog inte veta mer vad jag har haft för mig, men igår spelade jag, Sara, Lina och Glenn kort och hade det allmänt mysigt! Och underbara Mindie mös jag med också :)

Dessutom träffade jag min underbara Felix häromdagen, och jag smälter bara jag ser den pojken :)
Det gäller ju självklart alla mina brorsbarn, annat kan jag inte säga eftersom dom är underbara hela högen!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0