Rackarns!

Vilket tråkigt väder det blev idag då! Regn och eventuella åskskurar, inte kuul, INTE kuuuul! Men men, det får väl gå det också då. Jag är ju tydligen inte kompis med vädergudarna så jag kan ändå inte göra något åt det!

Jag har väl världens bästa mamma! Hon kom nyss hit med keso, yoghurt och kiwi så jag slipper vara hungrig idag. Gulle henne! :)

Igår tog jag mig en tripp till Skeppmora för att träffa Jämpers för första gången på jättelänge! Och gud så härligt det var att träffa henne igen. Det är så tråkigt när alla har så fullt upp med jobb och annat såhär på sommaren. För det gäller ju för oss studenter att passa på att jobba så mycket som möjligt på det så kallade "sommarlovet" för sen under terminerna går det inte att jobba hursomhelst. Men, snart är vi lediga båda två och ska förska hitta på något, åka iväg nånstans och roa oss :) Träffade Hanna och Angelica också, vilket också var riktigt trevligt :) Blev ju en del skratt i vanlig ordning!

Nej, fy vilka värdelösa inlägg jag skriver nu för tiden! Snart ska jag ta och skriva om något bra igen. Något som kanske är mer intressant än vad jag gör om dagarna jämt :p

Ha en underbar dag gott folk!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0