The helg

Helgen var verkligen kanon! Åkte till Jenny efter jobbet i lördags, vi höll på att smälta bort båda två men bestämde oss för att spela lite badminton för att få lite sol på oss. Efter ungefär 5-10 minuter gav vi upp. Jenny blev terroriserad av en broms, så hon for upp på trappen igen med ett vrål haha. Sen var det bara att hoppa in i duschen och börja piffa till sig. Vi gick ner till Linda och Daniel där det var förfest för fullt. Hur trevligt som helst, massvis med skratt och dans på gräsmattan. Blev nästan lite besviken när vi skulle åka in till stan för jag hade så kul :) Väl inne i stan upptäckte jag och Jenny att Dogge uppträdde som vi slängde oss dit och skrev, sjöng och dansade. När vi väl hamnade i ett öltält dog vi en skvätt. Jag var jättetrött redan innan festandet drog igång, men det ordnade upp sig när vi fixade till ett eget litet dansgolv i öltälet. Klockan 4 slängde vi oss i säng och jag sov som ett litet barn haha!

Så nu vill jag tacka alla som gjort min helg så himla bra!

Nu är det ny vecka och nya tag, fast just nu känns det trögt. Är helt slut av olika anledningar. Förhoppningsvis får jag sova massa i natt och vakna upp pigg och fresh i morgon :)

Ha en underbar måndag!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0