Torsdag

Hoppsan, det är redan torsdag! Vart tar veckorna vägen egentligen? Nu står det inte på förens sommarens roligaste fest står för dörren, satan vad kul det ska bli :D Och i helgen är det dop som gäller, ska också bli kul, och mysigt om inte annat :)

Usch, för tillfället har jag besök av en humla som tvärvägrar flyga ut! Nyss satt den på ett skynke bredvid mig och försökte få ur nektar eller försökte sätta på det, vet inte vilket :p Jag tycker inte om dom rackarna alls! Är livrädd för humlor och getingar. Töntigt va? Springer för glatta livet när dom kommer i närheten och jag vet, det är väl det värsta man kan göra. Man ska sitta stilla och vara lugn, men jag kan inte! Helst viftar jag med armarna mot dom också, och det är ju ett under att jag inte blivit stucken nångång! Men, sån är jag, som Jämper skulle sagt ;)

Vart fasen tog humlan vägen nu då? Tror den blev lite pissed när jag kastade en penna på den när den satt på skynket alldeles bredvid mig, så jag hoppas att den flugit sin kos :)

Vädret är inte alls lika underbart idag, men på sätt och vis vore det bra om det kom en liten åskknall så det blev lite ny luft. Men, innan ni som läser blir för upprörda, självklart önskar jag att det var fint väder idag också! Har ju väntat på sommaren sen förra sommaren tog slut!

Nej, ha en underbar dag gott folk!

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Lina

toppen skönt är det =) Men ändå saknar jag dom, hihi. vi gillar dig också, inte minst Mindie som bara vill vara i Malins famn när vi är med dig =)

2010-07-08 @ 17:08:33
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0