Torsdag

Jisses, det är verkligen torsdag idag! Den här veckan har gått riktigt fort hittills måste jag säga. En bra vecka ändå, trots mestadels skitväder..

Fan, jag är så sjukt klantig! För en liten stund sen skulle jag resa mig och hämta nånting i köket här i la butik, vad gör jag då? Jo, jag fastnar med det slitna i byxorna i en lådknapp och hör ett ljud som gör mig panikslagen. Tittar ner på byxorna och ser att jag rivit upp dom lite bredvid det slitna.. HELVETE HELVETE HELVETE tänkte jag då, (och Hannah kan nog i alla fall tänka sig hur det lät) och gjorde en skadekontroll. Mitt hopp är att det går att laga lite halvsnyggt, eftersom det är slitet bredvid så kanske det inte gör så mycket om man syr i det. Vad tror ni?

Nejmen kul med ett inlägg om mina trasiga byxor? Skulle väl inte tro det, men det är det mest actionfyllda som hänt idag tror jag :p

Igårkväll när jag kom hem så umgicks jag lite mer mina päron, sen krälade jag ner i sängen, slog på datorn och började titta på "The Notebook" och jag grät som ett litet barn. Den filmen är så underbar. Det måste vara en av de bästa som någonsin gjorts. Kärleken i den filmen. Det är kärlek det! Så som man skulle vilja ha det. Åh, jag blir alldeles sjuk av den filmen. Underbar! Och är det någon som läser detta som inte sett den, så råder jag dig starkt att se den. Det är en film som alla borde se MINST 1 gång i sitt liv.

Det var allt jag hade att säga just nu, men jag ska nog minsann visa er min blivande man (nej, han vet inte om det än, men en flicka får drömma, right? ). Oh, vilken man! En sån vill jag ha, bara så ni vet!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0