Trött..

.. Är vad man skulle kunna kalla mig idag! Får svepa i mig en berocca och fixa lite kaffe så jag överlever dagen. Hade helst av allt velat ligga kvar i sängen när alarmet gick igång i morse, men icke! Här ska jobbas. Ska väl inte klaga, behöver ju jobba, men jag vill vara ledig också. Nästa år blir det inte mycket ledighet med tanke på att då ska jag börja jobba med det jag utbildar mig till :) Så jag får se fram emot en semester om 2 år eller så :p haha.

Helgen var kanon, blev lite mysdricka med lite släkt. Mycket trevligt :) Slog igen ögonlocken runt tolv och slog upp dom igen vid tio, fortfarande trött som en tok då 6 dagars jobb kom ikapp. Så jag tog mig en slödag och låg mest bara i soffan hela dagen :) Andreas, Frida, Emmie och Kevin dök också upp så jag mös lite med gullungarna och fixade Fridas naglar ;) Magnus kikade också förbi :)

Jag har haft en bra helg med andra ord :)

Ha en underbar måndag gott folk!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0