Underbart!

Är inte denna värme underbar? Nog för att jag inte för tillfället kan njuta av den, men ändå :)

Gårdagen var fantastisk! Bara älskar att ha hela familjen samlad. Alltid lika kul att titta på när mina bröder kör sin egen varian av att bolla gris. Dom hittar alltid på massa andra fula ord att använda sig av. Jag passade på att mysa lite med skruttungarna som var med, underbara barn! Min familj är nog fasen den bästa familjen man bara kan ha, älskar er allihopa så otroligt mycket :) Detsamma gäller mina vänner, ni är bäst!

Nej, det börjar bli dags att rulla hemöver, sen ska jag till Hanna en sväng när hon slutat jobbet :)

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det underbart med familj! Tänk vad man vore utan den, jag tror inte att jag skulle kunna leva på mina vänner, men heller inte på bara familjen =)

2010-07-08 @ 10:33:09
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0