...

Jaha, nu sitter jag här igen, och inte det få gå för lång tid mellan inläggen mer heller :)

Igår åkte jag, Jenny, Lina och Mindie till Borlänge en sväng och kikade lite. Mycket trevligt :) Blev ett par shorts (som var för små, men snart ska jag minsann komma i dom) en tröja och ett linne. Kunde inte låta bli, även fast jag lovade mig själv innan att jag inte skulle handla.
Och efter jobbet idag ska jag ta mig en tur till Linda och hennes underbara flickor, det ser jag verkligen fram emot :)

Måste nog säga att jag är lite avundsjuk på alla som får njuta av det underbara vädret idag, skulle mer än gärna vilja ligga hemma och bättra på brännan lite till :) Men, är självklart glad att jag får jobba också :)

Nej, plikten kallar :)
Ha en underbar dag gott folk och njut av värmen, i morgon ska det tydligen bli dåligt väder!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0