Ett gott skratt..

.. förlänger livet har jag hört. Och stämmer det kan jag nog se fram emot ett lååångt liv! Åkte till Källbotten igår och träffade Linda och hennes tjejer och Partytrosa fyrfot (a k a Sandra) och hennes Oscar. Vi hade riktigt trevligt med massvis med skratt! En sån där kväll där man är övertrött och vad somhelst kan komma ur munnen. Och det gjorde det verkligen, från alla håll ;) Linda hade skickat efter ett par toksnygga skor, hallonröda tygskor, som var för stora så jag provade dom och dom satt som ett smäck, så jag fick dom. Underbara kvinna! Ett par örhängen fick jag också med mig hem, snacka om att jag hade tur :) Men jag lovar att återgälda dig Linda, jag vet vad du ska få och du kommer gilla det ;)
Tack för en rikitgt trevlig kväll tjejer! :)

Ikväll blir det en tur till min bror Tomas och hans familj, mysigt att träffa älskade Emilia och Eliaz och mysa och busa massa :) Ska vara barnvakt åt som små liven på fredag då Tomas och Angelica ska ut på galej :)

Ha en underbar dag, trots regnet!

Puss&Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0